پژوهش سرای دانش آموزی و آزمایشگاه مرکزی رازی بن

اداره ی آموزش و پرورش شهرستان بن تلفن: 03833722161

پژوهش سرای دانش آموزی و آزمایشگاه مرکزی رازی بن

اداره ی آموزش و پرورش شهرستان بن تلفن: 03833722161

ماه من !ا

غصه اگر هست ! بگو تا باشد !ا

معنی خوشبختی ،

بودن اندوه است ؟!ا

این همه غصه و غم ، این همه شادی و شور

چه بخواهی و چه نه ! میوه یک باغند

همه را با هم و با عشق بچین ؟ا

ولی از یاد مبر،

پشت هرکوه بلند ، سبزه زاری است پر از یاد خدا

و در آن باز کسی می خواند ،

که خدا هست ، خدا هست

و چرا غصه ؟ چرا !؟!ا

ماه من ، غصه چرا ؟!اآسمان را بنگر ، که هنوز، بعد صدها شب و روزمثل آن روز نخست گرم وآبی و پر از مهر ، به ما می خندد !یا زمینی را که، دلش ازسردی شب های خزان نه شکست و نه گرفت !بلکه از عاطفه لبریز شد ونفسی از سر امید کشیدودر آغاز بهار ، دشتی از یاس سپیدزیر پاهامان ریخت ،تا بگوید که هنوز، پر امنیت احساس خداست !اماه من غصه چرا !؟!اتو مرا داری و من هر شب و روز ،آرزویم ، همه خوشبختی توست !ماه من ! دل به غم دادن و از یاس سخن ها گفتن کارآن هایی نیست ، که خدا را دارند ؟ماه من ! غم و اندوه ، اگر هم روزی، مثل باران باریدیا دل شیشه ای ات ، از لب پنجره عشق ، زمین خورد و شکست،با نگاهت به خدا ، چتر شادی وا کن وبگو با دل خود ،که خدا هست ، خدا هست او همانی است که در تار ترین لحظه شب، راه نورانی امیدنشانم می داد ؟او همانی است که هر لحظه دلش می خواهد ، همه زندگی ام ،غرق شادی باشد ؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.