پژوهش سرای دانش آموزی و آزمایشگاه مرکزی رازی بن

اداره ی آموزش و پرورش شهرستان بن تلفن: 03833722161

پژوهش سرای دانش آموزی و آزمایشگاه مرکزی رازی بن

اداره ی آموزش و پرورش شهرستان بن تلفن: 03833722161

عضوگیری و فعال سازی کتاب خانه ی پژوهش سرا

پژوهش سرای رازی بن در نظر دارد به مناسبت هفتۀ
«کتاب و کتابخوانی» از بین دانش آموزان و معلمان عزیز، اقدام به عضوگیری نماید. هم چنین  از دوستانی که علاقه مند به اهدای کتاب می باشند، دعوت می شود؛ تا  با این کار، ما را در جهت تجهیز کتابخانه و فراهم نمودن بستر مناسب آموزشی و پژوهشی ، یاری نمایند. از دانش آموزان و همکاران محترمی نیز که در سال های گذشته از کتابخانۀ این مرکز، کتاب به امانت گرفته اند؛ درخواست می گردد؛ نسبت به تحویل آن به کتابخانه اقدام کنند.

فراخوان پژوهش و تحقیق در خصوص مشکلات و موانع موجود در انجام فعّالیّت های عملی در مدارس شهرستان بن

با توجه به نقش مهم فعّالیّت های آزمایشگاهی در امر آموزش، مقارن با هفته ی دانش آموز

« 11 آبان ماه » به نام روز آزمایشگاه نامگذاری شده  است.

      احتراماً با توجه به اهمّیّت آزمایش در دروس علوم آزمایش محور و توجه به این نکته که بیشتر معلمان به اهمّیّت استفاده از فعّالیّت های عملی در آموزش اثر بخش علوم واقفند و معتقدند که باید در آموزش علوم از فعّالیّت های عملی استفاده شود؛ امّا در بیشتر مواقع این امر محقق نمی شود و موانع متعددی وجود دارد که باعث می شود تا معلمان نتوانند به راحتی از فعّالیّت های عملی در آموزش علوم استفاده نمایند، پژوهشسرای دانش آموزی و آزمایشگاه مرکزی رازی بن، به مناسبت روز آزمایشگاه ،در نظر دارد تا نظرات مدیران محترم و دبیران گرامی دروس علوم تجربی، فیزیک، شیمی و زیست شناسی، در خصوص مشکلات و موانع موجود در انجام فعّالیّت های عملی در مدارس شهرستان بن را دریافت نماید.

     همکاران گرامی می توانند مطالب خود را در قالب پاورپوینت و بر روی سی دی، حداکثر تا آخر آبان ماه به واحد آموزش متوسطه ی اداره ی آموزش و پرورش شهرستان بن، ارسال نمایند.

به همکاران ارائه دهندۀ مطلب، گواهی کیفیت بخشی اعطا خواهد شد.

اهمّیّت آزمایش و فعّالیّت های عملی:

  ادامه مطلب ...

11 آبان ماه روز آزمایشگاه نام گذاری شد

با توجه به نقش مهم فعالیت های آزمایشگاهی در امر آموزش، مقارن با هفته ی دانش آموز

« 11 آبان ماه » به نام روز آزمایشگاه نامگذاری شده  است.


انجام فعالیت های آزمایشگاهی علاوه بر تثبیت یادگیری وافزایش میزان ماندگاری مفاهیم آموخته شده ، به کسب مهارتهایی منجر می گردد که در زندگی روزمره مورد استفاده قرار گرفته و زمینه های نوآوری و خلاقیت دانش آموزان را فراهم می سازد.